2013. április 29., hétfő

Romina, a béka

Aki még nem készített amigurumit bátran belevághat ennek a kis állatnak a horgolásába. Az amigurumi.it leírását teljesen kezdőknek is ajánlom.












Az olasz nyelvű minta értelmezésében segít a rövidítéseket és azok jelentését tartalmazó táblázat, melyhez csak egy-két kiegészítést teszek:
testa = fej
corpo = test
occhi = szemek
braccia = karok
gambe = lábak.





Az eredetihez képest a következő változtatásokat tettem:

  • A megszokott módon körbe-körbe spirálban horgoltam, nem az előírtak szerint a köröket lezárva, sormagasítást alkalmazva.
  • A végtagoknál előbb a kis gömböket készítettem el, majd a lezárás után a hosszabbra hagyott fonallal ezekből indítottam a láncszem-sort. A közölt minta ezzel szemben, a láncszemekkel kezdi, majd a tűtől számított második szembe horgolja a gömb kezdő rövidpálcáit.
  • Az eredetiben nem közlik, hogy a lábakat ki kell tömni, én megtettem.
  • Már egy korábbi bejegyzésemben írtam, hogy ódzkodom attól, hogy a szemeket ragasszam, így a mozgószemek helyett egy nagyobb fehér és egy kisebb fekete gombot varrtam egymás tetejére.


Na, kedvet kaptatok Romina elkészítéséhez?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése