2013. október 20., vasárnap

Egy fonalból

Hogyan került egy tablóra a két maci és a madárka?
Mi a közös bennük?








Az, hogy mások leírásai alapján horgoltam ezeket az amigurumiket, illetve, hogy ugyanabból a fonalból készült mindegyik.
Azonban a legfőbb indok a közös szereplésre, hogy nem akartam külön-külön bejegyzést írni nekik, így találtam ki ezt a mondvacsinált csoportosítást :)


A kismadarat már egyszer elkészítettem nem is egy, hanem két példányban a www.lionbrand.com-ról.
Annyira megtetszett a formája, hogy most egy régi Praktikában látott ötletet valósítottam meg a segítségével.
A magazinban egy gemkapocsra szizálszálat tekerve katicabogarat formáztak, s máris egy szép könyvjelző kerekedett belőle.
Én a meghorgolt madárkát ültettem a kapocsra.
A leírástól annyiban tértem el, hogy a csőrét egy horgolt háromszöggel oldottam meg.




A macikat itt találtam: http://talesoftwistedfibers.wordpress.com/crochet/.


Először a nagyobbik maci készült el. Már az első körök után láttam, hogy a két szálával fogott fonalból túl nagy lesz az eredeti funkciójához, de nem volt szívem visszafejteni, gondoltam lesz, ami lesz, befejezem.





Ezután készítettem el a kulcstartós változatot egy szálával és kisebb horgolótűvel.
Egy karkötőmet kisebbre kellett venni, a leeső láncdarabra szereltem fel a kulcskarikát, majd ezt varrtam fel a fejtetőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése