2012. december 10., hétfő

A tökéletes csíkok

Már a blog indulásakor elhatároztam, hogy gondolok a balkezesekre is, mert tudom milyen nehéz dolguk van, ha egy jobbkezestől akarnak megtanulni kézimunkázni. Így ma videók után kutattam az interneten, és belebotlottam June videójába, akinek honlapját már régóta felfedeztem magamnak.

Ebben a videóban azt mutatja meg (két módszert is), hogyan kell úgy színes csíkokat, sávokat horgolni, hogy a spirális horgolásból fakadó törést, elcsúszást elkerüljük.
Bevallom ez nekem is problémát okozott, amikor Télapót készítettem, de nem tudtam, hogy orvosolható a probléma.

A jobbkezes verzió:


A balkezes verzió:

A bemutatott két módszer közül az elsővel próbálkoztam. Íme a különbség az általam eddig alkalmazott színváltás és a most megismert Invisible Join között:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése