2014. augusztus 3., vasárnap

Kulcstartók

Talán soha nem jutott volna eszembe, hogy ilyen kicsi táskákat horgoljak, ha nem látok az interneten egyet, amibe rögtön beleszerettem.









Íme az említett táska, amire ezen az oldalon akadtam:
http://make-handmade.com/2013/09/28/crochet-beauty-appliques/.

A fő rész horgolása könnyen ment, hiszen 9 egyforma sorról van szó, viszont a szegélynél és a fülnél improvizáltam, ugyanis a rajz értelmezésével akadt egy kis gondom.



Az első kistáska készítésekor egyre nőtt a lelkesedésem, így később tudatosan kerestem további ötleteket. Ezek alapján született meg a másik két kulcstartó.
Konkrét leírást nem találtam, ennek ellenére érdemes elidőzni az inspirációt adó honlapon:
http://gomapettan.blog55.fc2.com/category26-1.html.
Gyönyörű, kifinomult ízléssel készített munkákat láthatunk itt.

A drappnál egy amigurumi kört vettem alapnak, az oldalát pedig azonos szemszámú körökkel (18 rövidpálca) alakítottam ki. Egy kis díszítést is vittem bele: egy-egy körnél csak a hátsó hurok alá öltöttem, így keletkeztek alul és felül a hullámos csíkok.
Máshol mind a két szál alá szúrtam a horgolótűt.


A rózsaszín alapja ovális, az oldala egyráhajtásos pálcákból áll. A kék csík és a szegély egy-egy rövidpálcás kör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése