2014. június 21., szombat

Hurrá, itt a nyár!

 Ebben a bejegyzésben nyári motívumokból szemezgetek.
Van köztük felvarrható horgolt figura, és terveztem egy egyszerű halacska amigurumit is, amit kezdőknek is bátran ajánlok.








A csigaházak mintáját itt találtam:
http://bitsandbobblesblog.blogspot.co.uk/2013/02/how-to-crochet-sea-shell.html
Elkészítésükhöz többféle, egyre magasabb pálca szükséges, a csigavonalat a kész munkába horgolt láncszemekkel hangsúlyozzuk.




A bálnák horgolása nem az alkalmazott pálcák miatt volt nehéz. Az angol szöveget felületesen néztem át, így a farokuszonnyal meggyűlt a bajom. Szerencsére az alkotó egy videót is mellékelt a bejegyzéshez:
http://www.jennyandteddy.com/2013/02/whale-crochet-applique-free-pattern/




A kis halakhoz a rövidpálca két típusát használtam: a fejüket a két hurok alá, a testüket a hátsó hurok alá, majd az uszonyokat szintén mindkét hurok alá öltve horgoltam. Az érdesebb felülettel a pikkelyeket próbáltam megjeleníteni :)
Leírásuk itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése