2014. április 6., vasárnap

Húsvét elé

Íme néhány ötlet a húsvéti dekorációhoz.









Az egyik honlapon megtetszett egy bari. Sajnos nem volt ingyenes a leírása, így megpróbáltam horgolni egy hozzá hasonlót.
Ez a felvarrható bárányka lett a kísérletezés eredménye.
Az alap a következő rövidpálcás körökből áll: 6, 12, 18, 24.
A bárány bundáját 3-3 láncszem adja ki, amelyeket rövidpálcákkal kapcsoltam az előző sor szemeihez.
A fej is ugyanígy készült, csak kevesebb szemszámmal. Az ovális formát a varráskor alakítottam ki, egyszerűen a két szemközti oldalt kissé összenyomtam.
Fülei láncszemekbe horgolt hamispálcák. Utoljára a feje tetején egy kis fonalbojttal, illetve láncszemekből álló lábakkal egészítettem ki a figurát.


Még tavaly horgoltam ezeket az amigurumi tojásokat a Lion Brand oldaláról. Ajánlom kezdőknek ezt a leírást, illetve magát az oldalt is, mert sok egyszerű minta található itt.
Volt amelyik tojást úgy horgoltam, hogy mindkét szál alá öltöttem, volt amelyiket úgy, hogy csak az egyik alá.



Ezeket az aranyos nyuszikat innen vettem:
http://lovethebluebird.blogspot.hu/2012/04/spring-bunny-tutorial.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése