2014. február 27., csütörtök

Blokkok összehorgolása

Az utóbbi időben nem amigurumit, hanem blokkokat horgoltam.
A Kézimunka enciklopédiában* találtam meg a nekem legjobban tetsző illesztést, ezt a hamispálcás horgolást.






Készítésének lépései:

A négyzeteteket színükkel felfelé egymás mellé helyezzük.
Az összeillesztett szemek felső hurkába öltünk:
először az egyik ...





... majd a másik oldalon.








A két hurkon egy hamispálcát képezve keresztülhúzzuk a fonalat.









Frissítés 2014. április 27.
Kész a vállkendőm!

Összehorgoltam az összes blokkot, majd egy rövidpálca sorral körbehorgoltam a munkát. A rövidebbik oldalakra még egy kis díszítést készítettem.







Kézimunka. Enciklopédia lépésről lépésre, M-érték Kiadó Kft, Budapest 2009. 116.o.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése