2013. március 8., péntek

Buklé nyuszi

Ez a kis nyuszi egy kísérlet alanya volt! Na nem gyógyszereket, vagy kozmetikumokat teszteltem rajta, egészen másról volt szó...













Már régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy milyen eredményt ad, ha úgynevezett "funny" fonalakkal horgolok. Próbálkoztam többféle fonallal, de nem illettek a horgolótűre, legalábbis én nem boldogultam velük.
Azonban amióta felvetődött a nyuszikészítés gondolata, egyre csak az járt a fejemben, hogy mégis kellene olyan fonal, ami kellően puha, bolyhos. Így jutottam arra, hogy bukléval kellene dolgozni.
Amit találtam kevertszálas, azaz a műszál mellett 10 % gyapjút is tartalmaz, így a végeredmény kellemes tapintású lett. 
A vártnál könnyebben haladtam, nem mondom, hogy mindenhol láttam a szemeket, inkább "érzésre" dolgoztam: az első sor után már éreztem, milyen távolságra vannak egymástól a pálcák.
A fonal vastagságához képest nagyobb horgolótűt választottam.
Amire nem számítottam, hogy az ilyen típusú fonalból több kell, ugyanis a bolyhok miatt 10 dkg-ban kevesebb méter van. Szerencsére eredetileg is két színűre akartam, így nem volt gond a fonalmennyiséggel.

Tehát nyuszikámon egy eddig nem használt  fonaltípust próbáltam ki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése